مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-19سياسي

بهره مندی از تجهیزات پسماند و زباله سوز روسیه در گیلان


رییس شورای شهر رشت، با اشاره به اینکه مبحث پسماند در سفر هیات تجاری و اقتصادی گیلان به روسیه بررسی شد، تصریح کرد: سفیر ایران در روسیه قول مساعد داد که بتوانیم از اقدامات خوب و تجهیزات سیستم زباله سوز و پسماند مسکو استفاده کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت، با اشاره به اینکه مبحث پسماند در سفر هیات تجاری و اقتصادی گیلان به روسیه بررسی شد، تصریح کرد: سفیر ایران در روسیه قول مساعد داد که بتوانیم از اقدامات خوب و تجهیزات سیستم زباله سوز و پسماند مسکو استفاده کنیم.

محمدحسین واثق کارگرنیا امروز، 28 آذرماه در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر رشت، با تبریک پیشاپیش شب یلدا، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر رشت به منظور رفاه پرسنل در شب یلدا مصوباتی داشته و مقرر بود این بسته های حمایتی شامل حال نیروهای شرکتی هم شود و انتظار داریم شهردار رشت با شرکت های طرف قرارداد در باره ارائه بسته های حمایتی در شب یلدا برای نیروهای شرکتی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه مبحث پسماند در سفر هیئت تجاری و اقتصادی گیلان به روسیه بررسی شد، تصیح کرد: سفیر ایران در روسیه قول مساعد داد که بتوانیم از اقدامات خوب و تجهیزات سیستم زباله سوز و پسماند مسکو استفاده کنیم؛ البته سایر شهرها از جمله آستراخان و ماخاچ قلعه سیستم پسماند مشابه ای همچون رشت دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از تجهیزات پسماند و زباله سوز روسیه در گیلان

بهره مندی از تجهیزات پسماند و زباله سوز روسیه در گیلان